• ତୁମେ ବଳବନ୍ତ • ଆଦିତୀ ସମ୍ଭୁତ • କୋଟି ଭୂବନ ପାଳକ • ଏ ଜୀବନ ସ୍ଵାମୀ • ତୁମେ ବଳବନ୍ତ • ଆଦିତୀ ସମ୍ଭୁତ • କୋଟି ଭୂବନ ପାଳକ • ଏ ଜୀବନ ସ୍ଵାମୀ
କୁହୁ କୁହ ତାନେ କୋଇଲି ଗାଏ ବଉଳ ବାସନା ମନକୁ ମୋହେ।। କୁହୁ କୁହ ତାନେ କୋଇଲି ଗାଏ ବଉଳ ବାସନା ମନକୁ ମୋହେ।।
ଯେଉଁ ଘରେ ସସମ୍ମାନେ ଦିନ କାଟନ୍ତି କାମିନୀ ଗୁରୁତ୍ତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ଦାୟିତ୍ଵ ତୁଲାଏ ଯେ ଘରେ ଗୃହିଣୀ ଯେଉଁ ଘରେ ସସମ୍ମାନେ ଦିନ କାଟନ୍ତି କାମିନୀ ଗୁରୁତ୍ତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ଦାୟିତ୍ଵ ତୁଲାଏ ଯେ ଘରେ ଗୃ...
ଶୀତଳ ଯୁଦ୍ଧର ଭୟ ଜମା ନାହିଁ ବୈକୁଣ୍ଠ ପୁର ଲାଗୁଛି ଦୟା କ୍ଷମା ଭକ୍ତି ସଭିଙ୍କର ଦେଖି ମନ ଆନନ୍ଦ... ଶୀତଳ ଯୁଦ୍ଧର ଭୟ ଜମା ନାହିଁ ବୈକୁଣ୍ଠ ପୁର ଲାଗୁଛି ଦୟା କ୍ଷମା ଭକ୍ତି ସଭିଙ୍କର ଦେଖି ...
ତୁଙ୍ଗଭଦ୍ରା କହୁଛନ୍ତି କିପାଇଁ ବିକଳ ସଖୀ ବିଳମ୍ଵତ ହୋଇ ନାହିଁ ଆତୁର କାହିଁକି । ତୁଙ୍ଗଭଦ୍ରା କହୁଛନ୍ତି କିପାଇଁ ବିକଳ ସଖୀ ବିଳମ୍ଵତ ହୋଇ ନାହିଁ ଆତୁର କାହିଁକି ।
ସଙ୍ଗେ ଅଛନ୍ତି ଭାଇ ଦୁଷ୍ଟାମୀ ତ ହେବ ନାହିଁ. ପଛରେ ଆସିଲେ ଆଉ ସଙ୍ଗେ ଅଛନ୍ତି ଭାଇ ଦୁଷ୍ଟାମୀ ତ ହେବ ନାହିଁ. ପଛରେ ଆସିଲେ ଆଉ